Fulles de cálcul

1. Condicions del treball. 



Imagen relacionadaGeneralment, les fulles aquestes son molt bones i útils ja que serveixen per a tot tipus de calculs i pot ser utilitzat en qualsevol àmbit que es necessiten numeros clar. Aquesta té tantes funcions com hi han en una calculadora i m'atreveria a dir que encara més. Es una pàgina molt ordenada ja que erveix per a portar un ordre en tot els cálculs i a més, té la opció d'escriure lletres i no tan sols numeros. Em pareix que es utilitzable en qualsevol ámbit que porte numeros, tant complexos com sencills. Es utilitable inclòs en la vida cotidiana, com per exemple per a fer una llista de compres, per a portar el consum que ha hagut al llarg d'una any. Sincerament, utilitzaria aquesta fulla abans que Excel que hi ha que pagar, perquè encara que hr treballat amb les dues aplicaciones les trobe, per a les coses bàsiques, molt igualades i abans de pagar alguna cosa que només la vaig a usar un par de vegades prefereix aquesta ja que a més te el gurdat automàtic. 
Drive en general ja ho hem usat moltes vegades abans, però, per exemple la fulla de cálcul la hem utilitzat poques vegades i per això l'ús d'aquesta se me ha dificultat. 
2. Valoració dels programes utilitzats.

3. Valoración del trabajo propuesto.

El treball m'ha paregut molt pessat ja que eren operacions amb física i encara que era un nivel baix algunes coses al introducir-les en les fulles no ens donàven el correcte o teníem algunes términs mal. Es a dir, el treball ha sigut importate fer-lo perquè al llarg d'informàtica no utilitzem programes com aquestos que en ajuden en aquests àmbits si no que són més didàctics i més lliures. Aquest encara que al principi ens enfrentàvem a algo totalment nou  després d'un temps hem sabut resoldre-lo ja siga nosaltres soles o amb ajuda de algún company o el professor mateix. La veritat que no m'ha disgustat fer-lo encara que ha sigut molt llarg y le hem dedicat molt clasess. Per altra banda, al intercalar-lo amb les targetes ha fet que no siga tan pessat com ho pareix. El noste grup en general ha estata molt compensant fet aixó perque a algunes portaben millor la resolució de dades mentrés que altres les gràfiques i per aixó quasi sempre parlàvem el problemes en grup i els resoldriem.

Sincerament, sí que repetiria treballs d'aquest tipus ja que els veig molt més útils per a un futur saver nosaltes portar càlculs i tenir una idea clara de com fer-lo i no estar perdut com nosaltres al principi d'aquest treball.

Tots els treball acabaven sent iguals a excepció d'alguna peculiaritat, no obstant això, sempre que tornàvem a començar noslatres tenien o les mateixes duptes o altres que avans si que vam saver reoldre. A més, la nostra capacidad ha sigut valorada en el examn individual el qual a causa d'una formuleta que estava mal no em va a donar temps a acabarlo. En conclusó, crec que he sigut de les poques persones que le ha gustat el treball, però es que el veig molt útli per al nostre futur.

4. Diari de sessions.
Començàrem fent el primer treball individual el qual tractava de calcular els gastos d'electrodomèstics i era coses bàsiques que ho vam fer perquè el professor vaja veient el nivell d'ús que teníem sobre aquests fulls. La veritat que em resulte fàcil ja que en el blog del professor havien ajudes amb què es podien fer amb facilitat.

Després d'este treball comencem un que tractava d'uns 20-25 exercicis senzills que havíem de dominar per a, després de realitzar-los, poder començar amb els verdaders treballs en grup que ajuntaven els fulls de càlcul amb la física de Ricardo.

Els exercicis van resultar prou senzills pel fet que tenien un guió, com en l'anterior, sobre el qual et podies ajudar i, a més, comptàvem amb el professor el qual ens resolia els dubtes sense problema. El que més difícil em va resultar dels dits exercicis van ser sobretot aquelles cel·les en les quals havíem de posar que, per exemple, si el número era menor que un altre valor havia d'aparéixer un text que diga “no vàlid”. En la resta no vaig tindre quasi problemes perquè havien molts exercicis de calcular mitges, màxims, mínims els quals de posar les lletres corresponents a tal operació i l'interval de valor que volies fer, ho
calculava ràpidament. Recuiro que també aprenia a fixar cel·les amb F4 ja que, si per exemple es desitja mantindre el mateix càlcul amb els intervals de les zeles posteriors a la realitza, simplement havies d'estirar d'una cantoneta, amb el valor que volguera ja fixat, i d'esta manera, mantenies el valor, però el de les cel·les canviaven. D'altra banda, estan les gràfiques, les quals em donen mal de cap ja que em resulten un poc més difícil fer-les depenent de les característiques que es demanen, sobretot quan es tracta de canviar el nom als eixos o eliminar algun valor que no es requerisca en la taula. Finalment, acabat este treball comencem amb els que tenien més dificultat.
Abans de començar el treball el blog deia que havíem de crear una carpeta en Drive i compartir-la amb les components del grup i el professor, per a així, posar tots els treballs realitzats i portar un orde.

Quan comencem el primer treball ens record molt perdudes ja que cap del nostre grup cap a utilitzat recentment el full de càlcul (sense comptar amb els exercicis abans anomenats) i menys encara ajuntar-ho amb física. Sincerament, tampoc ens recordàvem de realitzar eixos exercicis de 4t a pesar que després vam fer un i sí, efectivament ens recordem i a més d'això, no eren difícils. Després de les fórmules que el professor va posar en la seua pàgina web vam poder continuar encara millor ja que ens havíem quedat embossades en el rebuig d'una fórmula d'elles. També trobem problemes amb l'energia cinètica i potencial les quals no ens donaven el que tenien i per tant, vam haver de revisar-les moltes vegades fins que amb ajuda del professor aconseguim solucionar-ho.
 Després d'haver realitzat este treball, comencem un altre que era de punt de trobada vertical, amb el que vam tindre problemes diversos com el rebuig de la fórmula del temps, després d'haver-nos passat una sessió buscant-la el professor ens va dir que en vídeos de YouTube seus eixia ja aclarida i llavors ens vam veure capaços de seguir amb el treball.
Després vam fer un altre per l'estil que era de tir parabòlic. Constava de dos llibres dels quals el primer -se'm dificulte més per la gràfica ja que és quelcom que no em cau res res bé. Però el segon va ser fàcil a excepció de l'equació de 2n grau la qual no sabíem com posar-la perquè ens donara el resultat correcte fins que ens vam adonar de que hi havia una ajuda, AJUDÍSSIMA, en el mateix blog, la qual per no llegir-ho tot no ho havíem vist.

A continuació, realitzem l'últim exercici que era de punt de trobada i este era perquè el professor vera si havíem entés el full de càlcul o no. Este se'ns va fer molt difícil perquè havien coses que no sabíem interpretar del blog i llavors no sabíem continuar. A més, al no poder preguntar a algun company o al professor ens estanquem dos classes aproximadament. No aconseguim resoldre-ho passats uns quants dies. En este interval, vam fer un treball individual tipus examen perquè el professor volia veure que és el que sabíem fer cada u. Sincerament, em va resultar fàcil, ja que a l'haver treballat abans amb el mateix, era molt senzill fer-ho, però no sé per què hi havia una fórmula que no donava un resultat lògic i a pesar d'intentar-ho durant els últims 15 minuts de classe, va seguir sense donar-me correcte. Quan li vaig preguntar al professor si estava bé la taula em va comentar el meu error i jo ja tenia feta la gràfica, al no haver resolt l'equació anterior no em va donar temps a separar-la en el seu full propi, per tant, em va eixir malament el tipus examen. Però en general, no era difícil.

Després d'açò, el professor va estar absent uns dies i nosaltres intentem acabar el treball anterior ja que calia entregar-ho d'ací a no res. Com tampoc vam poder adelntar molt, va suposar esforç a casa. Cada una va ser intentant fer un poc i així amb esforç individual i el treball repartit sí que vam ser capaços de fer-ho i crec que va quedar perfecte.
Una de les coses en general que em van resultar difícils d'aquest treball va ser la protecció de full ja que sempre el cap a una de les integrants del grup i la primera vegada que ho vaig intentar jo, no em va eixir.

Després de fer açò, ens vam posar les classes següents a començar tant amb este blog com en el de targetes.

5. Components del grup i valoració del grupo i del components del grup.
El grup en general ha treballat equitativament, encara que una component del grup. Merche, no la he vist interesada en aprender ja que com he dit en el blog de targetes, es sentava junt Miriam i aquesta era la que feia tot. Si bé en targetes donava idees en aquest treball no l'ha he vist res implicada. Per la resta, crec que totes hem treballat molt i hem intentat buscar solucions pero a qualsevols problema.  La falta de comunicació era a vegades un problema ja que per exemple les que estàven a l'altra esquina no deien que estaven fent o com es feia i les de l' altra banda el feiem dues vegades o pregutàvem el mateix duote. Som un grupo que encara que a vegades ens falte un poc de comunicació savem traballar equitativamente i parlar els problemes. Es un grup amb el que em vaig riure molt i m'agrada treballar amb elles.

-Tania Cuerda: he sigut treballadora i ha mostrat interés en resoldre els duptes. El que millor savia fer eren les gràfiques.
-Carla Albiñana: també es molt treballadora, encara que en aquest treball l'ha vist tant perduda com jo, mai s'ha donat per vençuda.
-Miriam Pérez: hasigut la que millor savia fer les taules i ha posat interés en que nosaltres entemguèrem fer-ho.
-Merche Real: no he vist qualsevol ajuda per la seua part.

No hay comentarios:

Publicar un comentario